Aktuality

Vyskúšali ste už online nákup a dobíjanie karty?

31.08.2018 - Žilina, Martin, Čadca

Dopravná karta má samé výhody. Vedia o tom cestujúci, ktorí ju bežne používajú. Nielenže nemusia mať pripravenú finančnú hotovosť, vďaka dopravnej karte majú totiž okamžitú zľavu z obyčajného cestovného. A čo je najlepšie, už takmer dva roky si ju môžu dobíjať online prostredníctvom nášho e-shopu!

Už dávno je známe, že naša dopravná karta SAD Žilina zabezpečuje výhodnejšiu, modernejšiu a pohodlnejšiu formu cestovania. Ešte lepšie je, že si ju môžete vybaviť online. Pokiaľ sa chcete vyhnúť dlhým radom v klientskych centrách alebo na autobusovej stanici, použite svoj počítač, tablet alebo smartfón. Dopravnú kartu si vybavíte rýchlo a ľahko, nech ste kdekoľvek. Stačí zájsť na naše stránky www.sadza.sk, kde už nájdete kompletný postup, ako si kartu kúpiť, poprípade dobiť. Všetko funguje rovnako, ako keď si objednávate tovar cez ktorýkoľvek iný e-shop.

Ako kúpiť dopravnú kartu?

Kliknite na stránku www.sadza.sk, kde sa v pravom stĺpci nachádzajú červené ikonky Kúpiť dopravnú kartu alebo Dobiť kartu. Ak máte záujem o kúpu dopravnej karty, ako prvé si zvolíte príslušné mesto, kde budete kartu využívať (Žilina, Čadca, Martin), kliknete a následne vypíšete osobné údaje do prehľadnej tabuľky. Za kartu zaplatíte aj pomocou platobnej karty. Dopravnú kartu si potom môžete vyzdvihnúť vo vybranom klientskom centre – v závislosti od mesta (AS Žilina, OC MIRAGE, AS Martin, Mestský úrad Martin a AS Čadca) alebo vám ju zašleme na vašu adresu domov.

Ako si dobiť kredit?

Ak si na dopravnú kartu potrebujete nabiť kredit, potom stačí do prázdneho okienka v e-shope, v sekcii Dobiť kredit, zadať SNR číslo vašej dopravnej karty, ktoré sa nachádza na jej spodnom okraji. Zaplatíte online pomocou platobnej karty. Kredit vám nabehne automaticky, a ak ste použili priamu platbu, tak vám nabehne do 3 hodín od zakúpenia. Mali by ste vedieť, že kartu môžete dobiť maximálne do výšky 100 € a že kredit si nedobijete prostredníctvom zadania trvalého alebo opakovaného platobného príkazu, pretože každá objednávka má svoje jedinečné číslo, ktoré slúži ako variabilný symbol pre párovanie platieb. Vaša platba by tak nebola spárovaná s objednávkou a nemohla by byť zrealizovaná.

Samozrejme, kartu si aj naďalej môžete dobiť aj v našich centrách SAD Žilina alebo priamo u vodičov.

Chcete reklamovať?

Nastal nejaký problém pri online dobíjaní alebo kúpe karty? Potom sa pokojne obráťte na nás. Napíšte nám na e-mail: dopravnakarta@sadza.sk.

Do správy nezabudnite vpísať aj SNR číslo svojej karty, číslo objednávky a dátum platby. Tiež stručne opíšte problém, ktorý nastal. Naše klientske centrum vás bude obratom kontaktovať s riešením situácie.

Na online nákup karty môžete využiť aj bezplatnú Wi-Fi sieť v našich autobusoch.

Všetky informácie o e-shope, ako aj ďalšie elektronické služby nájdete na www.sadza.sk.